Glow Peel Theraphy tu rawatan apa?

Skrg ni hangat kan pasal promo GLOW PEEL THERAPHY RM138 dari MBH Medispa tu?

Apa mende tu?

Apa kelebihan dia?

Kalau buat boleh glow terus ke?

Untuk masalah apa jee?

Macam-macamlah soalan yang min dapat…

ok meh min jawab


GLOW PEEL THERAPHY TU APA?
————-

Pernah dengar LASER?

Haa, kalau pernah, glow peel theraphy tu laa rawatan laser…yg tembak tang sini, tembak tang sini…. ia menggunakan sejenis mesin dengan pancaran laser dengan masker carbon 

Krim karbon (dengan tekstur losyen berwarna kelabu) tersebut diratakan ke seluruh kulit wajah dan dibiarkan kering bertujuan untuk menyerap minyak, kotoran dan sel kulit mati dalam liang dan menarik toksin ke permukaan kulit wajah. 

Pancaran laser pula akan menangkap losyen karbon tersebut dan memberikan kesan ‘glowing giteww’…haaa

Mantap x penjelasan min?

APA KELEBIHANNYA?
————-

Bile tengok video kat atas tu macam sakit jeee….

Jangan risauuu…. jangan takut… memang tembak keluar api…. tapi tak mati sis…hehe

Tembakan tu mengeluarkan laser yang bertujuan untuk merapatkan kembali liang pori terbuka dengan cara mengangkat lapisan kolagen paling dalam kulit sekaligus mematikan kotoran-kotoran yang ada dalam liang pori

Jadi yang mati bukan awak tapi kotoran dalam liang pori. Jadi secara rumusannya kelebihan rawatan ini adalah untuk :

– Merawat  kulit kusam

– Merawat kulit berminyak

– Mengecilkan liang  pori

– Memperbaiki tekstur kulit

– Memulihkan keserian kulit 

– Merangsang kolagen

KALAU BUAT BOLEH GLOW TERUS KE?

————–

Yes! Of course…Min attach beberapa gambar

Biar gambar berbicara..hehe




SESUAI UNTUK MASALAH APA?

———–

Ok rawatan ni sesuai untuk yang ada masalah 

– KULIT KUSAM

– BERMINYAK

– LIANG PORI BESAR

3 masalah dominan ni kalau ada memang sesuai sangat2 buat rawatan ni…

So tunggu apa lagi… skrg ni ada promosi…sah sehingga 31 Ogos 2019. Harga asal RM350 taw..tapi promo ogos ni MBH Medispa kasi RM138 sajurrr…. Hubungi customer service terdekat anda kayyy!

Tags: No tags

Comments are closed.