IMG_8531

MBH Skin Growth Factor

Asalammualaikum guys , harini lia nak terangkan sikit tentang skin growth factor (SGf)

 

Apa itu skin growth factor ni ? haa korang mesti nak tahu kan apa jenis alat digunakan dalam rawatan ni ?? alat digunakan dalam rawatan SGF ni , ya itu  mesin micro meeding . mesin micro meeding ni sejenis jarum yang akan mengkikis sel kulit mati dan mengantikan sel kulit baru seperti collagen masuk pada lapisan kulit kita . tapi don’t worry yang takut jarum kita akan bagi ubat kebas pada muka awak tau so takkan rasa sakit jarum pada muka tu .


ok sekarang lia nak terangkn pulak apa kelebihan tentang SGF ni ? korang mesti nak tahu  kan apa kelebihan pada rawatan ni . kelebihan pada rawatan ni dapat merangsangkan sel-sel collagen yang baru dalam kulit dan dapat mengurangkan pigmentasi pada kulit . bukan itu sahaja tau kelebihan rawatan SGF ni , kelebihan pada rawatan ni mampu jugak menebalkan semula lapisan kulit dan macam macam lagi kelebihan dia tau , tu baru sikit lia nyatakan tau banyak lagi kelebihan pada rawatan ni tau

      ok selepas rawatan ni korang kena jaga dengan terapi tau baru lah kesan dia  lepas rawatan tu Nampak wowwww tau !!!! ok lia akan seneraikan cara penjagaan rawatan lps buat sgf pulak . first cuci muka menggunakan air biasa tau seperti air bertapis lah baru lah muka kita tak dijangkitan kuman , haaa sebelom keluar tu lia nak nasihatkan sikit sbelom keluar kena pakai sunblock dulu tau setiap 4 jam sehari kalau tak nnti sunburn lah muka baru je muak nak elok tiba tiba dtg sunburn pulak korang tak jaga , elakkan terdedah dengan aktiviti luar seperti dibawah mathari ataupun sukan selama seminggu .
     Ada lagi pantang larang dia tau . korang kena kurangkan pengambilan berseafood untuk mengelakkan gatal / radang semasa proses pengelupasan .so apa korang tunggu lagi ? nak cantik jgn kedekut tauuuu

Antara testimoni yang menunjukka keberkesanan MBH SGF

Tags: No tags

Comments are closed.